Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

suikeroompjeee waar ben je

  • samira

    Hallo ben samira een leuke marokaans/iraakees meisje uit delft en zou graag een paar keeer in de watten worden gelgd uit eten,uitgaan wat drinken shopppppen en cadeutjes ontvangen geloof me sugardaddy als je verwent zul je geen spijt krijgen dikke kus voor alle poeppiesssssss

  • samira

    Hallo ben samira een leuke marokaans/iraakees meisje uit delft en zou graag een paar keeer in de watten worden gelgd uit eten,uitgaan wat drinken shopppppen en cadeutjes ontvangen geloof me sugardaddy als je verwent zul je geen spijt krijgen dikke kus voor alle poeppiesssssss p.s serieuse reacties (normaaaaaleee mannen) geile_sammy@live.nl

  • ome hans

    Ik wil met je in een restaurantje koffie drinken, jij draagt geen slip en je laat je vingeren.

    daarvoor krijg je 100 euro, je krijgt vooraf een kadootje (geurtje bijvoorbeeld)

    als je daarna meegaat naar een hotel en je laat neuken (met condoom) en over je heen laat spuiten, krijg je er 200 bij.

    per keer

    totaal zijn we 3 uur bezig, ik betaal natuurlijk ook het hotel

    als het klikt, doen we dit regelmatig

    suikeroom Hans

  • Lola

    Lijkt me heel spannend!!

    Dikke kus Lola

  • lola

    lola_amsterdam@hotmail.com